ponedeljek, 23. junij 2008

Moder jezik

Ko se enkrat lotiš "pasjih zadev", hitro postaneš "strokovnjak" za vse, kar je povezano s psi. Če enkrat delaš v pasjem svetu, včasih kdo misli, da obvladaš vse. Če sem inštruktorica šolanja (bolj kot ne novopečena, ker imam uradno licenco Kinološke zveze Slovenije od maja letos), dobivam tudi veterinarska vprašanja.
Zadnjič me je David pokical in me vprašal, kaj je narobe s psom, ki ima moder jezik. Zaradi svojega nepopustljivega optimizma, je bila moja prva misel (čeprav sem že takoj vedela, da je tudi najman realna), da je pes popil črnilo. Pa ga ni. Kmalu se je izkazalo, da je imel desetletni nemški ovčar zasuk želodca, ki ga žal ni preživel.
Ampak, kako naj bi iz gole informacije, da ima pes moder jezik - ne da bi vedela karkoli drugega - vedela to? Res je, da moramo inštruktorji poznati osnove veterine (nenazadnje sem jih poslušala vsaj dvakrat - na izobraževanju za reševalce in terapevta s pomočjo psov), ampak tako daleč pa moje znanje res ne seže. Verjetno tudi veterinarjevo ne. Če mu poveš samo to, da ima pes moder jezik. No, ja, tudi veterinarji so zelo različni. Ampak več o tem kje drugje.
Skratka, nisem veterinarka, čeprav poznam nekaj osnov. Kaj je narobe s psom, če ima moder jezik, pa še vedno nisem uspela razvozlati...

Ni komentarjev: